En helt vanlig blogg!

Facebooks nya stil

Kategori: Allmänt

Jag har tappat räkningen på antalet "hata nya Facebook"-klubbar jag har fått inbjudningar till. Dom började hagla in redan innan Facebook var omdesignat. Helt stört.
Jag förstår inte vad folk har emot Facebooks nya utseende? Det har precis samma funktioner som förut. Enda skillnaden är att det är lite omflyttat. Är folk verkligen så inskränkta att minsta lilla förändring på deras älskade Facebook leder till uppror i deras hjärnor?

Till alla er medlemmar av någon "hata nya Facebook-klubb vill jag bara förmedla en sista tanke, tycker ni inte att det är lite ironiskt att det finns "hata Facebook"-klubbar på Facebook?

Kommentarer

  • Eva säger:

    Kan bara hålla med...jag gillar det jag

    2010-02-09 | 22:46:05
  • Sofie säger:

    Undrar samma sak, varför starta "Hata facebook" - klubbar på sajten man hatar? Om man nu hatar FB, vad gör man där från början?

    2010-02-10 | 11:53:09
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: