En helt vanlig blogg!

Mental mindnote

Kategori: Allmänt

Note to self: Ta inte en promenad i ett skoterspår där det är ca 15-20 cm nysnö när du har på dej gympaskor. Det leder till blöta skor och byxor. Dock hade Jackson väldigt roligt där han skuttade runt. När jag ändå är inne på ämnet snö kan jag passa på att ge er en snörapport: snön är förtillfället ca. en Jack djup. End of "note to self"

Note to self 2:
Köp ett par Power-stövlar så att du är rustad inför framtida hundpromenader i snö. End of "note to self 2"

Kommentarer

  • Luffi säger:

    håller fullt med dig! är ju inge konstigt att äta marsvin, och jämförelsen med kor och indien tyckte jag var bra!



    dock måste du ändå hålla med om att det var kasst att det köptes på blocket just för att familjen som ville sälja det ville jag antageligen att det skulle fortsätta vara ett sällskapsdjur och inte en middag...

    2010-02-03 | 16:00:22
    Bloggadress: http://www.luffi.se
  • Dessan säger:

    Njaa, vi få se :P såg bara sådär flyktigt när jag sökte om de xP

    2010-02-03 | 19:20:14
    Bloggadress: http://dessansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: