En helt vanlig blogg!

Rubriklös

Kategori: Allmänt

Jag har inget spännande att blogga om just nu. Så det får bli ett litet inlägg om att jag inte har något att blogga om. Mysko. Fiberoptiken i mitt huvud måste vara lite felkopplad, jag menar om man inte har något att blogga om borde man låta bli.

I min jakt på något att blogga om surfade jag in på Aftonbladet och Expressens nöjessidor. Tyvärr hittade jag inget snaskigt att blogga om. Det var mest massa artiklar, bilder och bloggar om Melodifestivalen. Självklart snokade jag igenom varenda artikel och blogg som hade ordet "melodifestival" i rubriken, men jag hittade ändå inget spännande. 
I och för sej ska ni vara glada att jag inte hittade något värdelöst schlager-skvaller att blogga om, det hade förmodligen blivit ett långt och tråkigt inlägg (om man inte är schlagerhomo som jag och Sofia). Jag sparar Melodifestivalen-bloggandet tills på lördag när det drar igång på riktigt. :)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Du kan ju skriva om att Mariette Hansson vann årets Homo på Gaygalan :D

    2010-02-04 | 16:24:13

Kommentera inlägget här: