En helt vanlig blogg!

2010

Kategori: Allmänt

Nu har det nya året officiellt pågått i 13 timmar och 42 minuter. Fränt.
Idag är alltså dagen mitt lilla nyårslöfte börjar. Jag ska sluta vara så onyttig. Nu är det slut på bullorgier, godisätande och allt annat gott. Förutom på lördagar då. Man måste ju få vara onyttig någon dag i veckan och då passar lördagar utmärkt. Lördagssvull here i come!

Jag ser inte fram emot att sluta med onyttigheterna. Socker har varit en del av mitt dagliga liv väldigt länge. Så länge att jag måste gå till länsstyrelsen och ansöka om skilsmässa. Skämt åsido, jag känner redan ett sockersug. Hur ska jag överleva? Det finns både godis och äppelpaj i skafferiet och i kylen står det en skål med marsansås. Mmm, äppelpaj.
För att inte tala om alla Pepsi jag har, 3 oöppnade flaskor och en öppnad. Dock har jag bestämt att jag får dricka den även fast det inte är lördag. Pepsi är för gott för att låta bli.
Önska mej lycka till med att dra ner på onyttigheterna. Jag behöver det verkligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: