En helt vanlig blogg!

Billig shopping

Kategori: Allmänt

Idag följde jag med Malin(kusin), Uffe(Malins man) och My(kusin) till Birsta för att shoppa lite. Malin och Uffe shoppade loss på IKEA och kom ut därifrån med ett gäng riktigt snygga möbler och lite småprylar. När IKEA var avklarat gick vi in på Birsta City en sväng.

Jag är riktigt stolt över mej själv, det enda jag köpte var två burkar Läkerol för 20 kronor. Det är inte ofta man kommer så billigt undan när man är i Sundsvall.

Om en liten stund ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag slänga mej i soffan och dega resten av kvällen. Jag ska zappa förbi Let's Dance en sväng också. Jag har för mej att Rabih ska vara med i det, och eftersom han är från Lycksele måste jag kolla på när han dansar. Undra jag om Rabih är av dansant natur?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: