En helt vanlig blogg!

Computer

Kategori: Allmänt

Idag fick jag tillbaks min älskade data från supporten/lagningen. Och gissa vad? Dom hittade inget fel på den överhuvudtaget. Den var ju bara svart och vägrade starta i ungefär tre veckor och sen helt plötsligt en dag så startar den felfritt, men inte var det något fel på den inte! Ibland hatar jag verkligen datorer och alla andra tekniska påfund. Det bästa med att skicka den på lagning var att dom bytte tangentbord på min älskade datorapparat, så nu har jag nya, spänstiga och studsiga knappar. Skit coolt.

Igår kväll berättade Linda att folk säljer begagnade bikinis(trosa+BH) på Tradera. Min första spontana kommentar på det var: "Herregud vad äckligt! Jag ser riktigt hur flatlössen kryper runt." Kalla mej kinkig, men underkläder och bikinitrosor(inte för att jag brukar använda bikini, men ändå) är något jag inte kan tänka mej att köpa begagnat. Man vet ju aldrig vad säljaren har varit ute på för sexskapader.

Nej, nu ska jag sluta blogga onödigheter här och gå ut med hundarna en sista sväng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: