En helt vanlig blogg!

Bird is the word!

Kategori: Allmänt

Jag vet, jag har varit usel på att uppdatera den senaste veckan. Men jag har absolut inget att skriva.
Ni får helt enkelt nöja er med att läsa andras bloggar så länge tills jag känner för att skriva något här igen, alternativt sitta och läsa gamla inlägg. Dock skulle jag rekomendera att ni läser andras bloggar i stället för att rota igenom alla mina gamla inlägg. Om ni börjar rota i mina gamla inlägg finns det en risk att ni går vilse bland konstiga ordval, obscena meningsbyggnader och omoraliska utfyllnadsord. Och tro mej, det är det sista ni vill göra. Dom där utfyllnadsorden är riktigt bitska.

Kommentarer

  • luffi säger:

    hehe ja i unika fall får vi killar också säga "Typiskt män" HAHAHHAA =)

    2010-03-25 | 22:55:09
    Bloggadress: http://www.luffi.se
  • luffi säger:

    HAHAH lite små komiskt det med... jag gick i en klass med bara tjejer i gymnaiset, typ 13-14 st hade du med BARA tjejer där!?

    2010-03-26 | 18:09:50
    Bloggadress: http://www.luffi.se
  • luffi säger:

    verkligen itne!! hehe



    fast det är på en gayklubb som jag varit på förr så man känner typ de som är där... har en homo vän som var ordförande förr så blev att man var där på ett par fester!! och sen började man gå dit med andra vänner med... faktistk riktigt kul förutom att det är mycket slager så det går knappt dansa! hahah men lite ombyte i festvärlden gör inget!! hehe

    2010-03-27 | 12:15:16
    Bloggadress: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här: