En helt vanlig blogg!

Mot nordligare breddgrader

Kategori: Allmänt

Om en liten stund ska jag bege mej mot bussen till Lycksele. Det är marknad i Lycksele och då passar man på att fara upp och träffa lite folk, gå på marknaden och festa lite granna. Så jag kommer att vara mer oaktiv än vanligt här på bloggen dom närmaste dagarna.
Hoppas att ni får en bra helg, det vet jag att jag kommer ha i alla fall. :) Inget kan gå snett när man umgås med några forna medlemmar av NP3A...och folk ur nuvarande NP3A. :P

Kommentarer

  • luffi säger:

    vad trevligt! då blir det kanske utgång fram mot löradgen? =)



    själv ska jag träffa lite släcktingar och sen har jag itne så mycekt planer för helgen... hehe

    2010-03-05 | 12:55:01
    Bloggadress: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här: