En helt vanlig blogg!

Socker, socker & lite mera socker

Kategori: Allmänt

Jag är överdrivet sockersugen. Jag vill stå emot, men jag vet inte om jag klarar det. Det känns som jag inte har ätit godis på en evighet. Ska jag springa iväg på macken och köpa lite godis? Eller ska jag göra en raid i skafferiet?

Jag klarar det inte längre, jag måste ha socker!

Trots en raid i skafferiet hittade jag inget med tillräckligt högt sockerinnehåll för att stilla mitt begär. Lätt panikslagen börjar jag fundera på hur jag ska lyckas stilla mitt sockerbegär.
Svaret kom som en blixt från klar himmel; O'boy.
Så nu sitter jag här och sörplar sakta i mej denna underbara dryck. Det är bara att konstantera, jag kommer aldrig att bli vuxen och dricka kaffe. Jag kommer att dricka O'boy till den dag jag dör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: