En helt vanlig blogg!

Europa suger, ärligt talat!

Kategori: Tv & Film

Kära vänner, det finns inte ord för hur upprörd jag är just nu. Som ni nog förstår är mina känslor starkt relaterade till kvällens Eurovision semi-final, ni vet den där Sverige inte gick till final för att Europa inte förstår sej på riktig musik?
Men det är ingen mening att deppa i hop över det..eller vänta nu, lite måste jag få deppa.
Jag läste någonstans att det här är första gången på 50 år som Sverige inte är med i finalen. Deprimerande men sant. Men det är inte så mycket att göra åt nu, Anna Bergendahl har en grym röst och kommer att få en bra karriär utan att behöva vinna Eurovision. Jag säger som jag sa när hon åkte ur Idol, hon är för bra för det här.
Hårda ord? Ja, lite. Men jag brukar säga såna saker när jag är upprörd.

Allt som allt gissade jag rätt på 8 av 10 låtar som gick till final. Det är väl ändå inte så illa pinkat?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: