En helt vanlig blogg!

Grattis Tyskland

Kategori: Tv & Film

Äntligen vann en låt som jag tyckte var värdig. Jag har haft "Satellite" på hjärnan ända sen jag hörde den för första gången. Eller ja, jag har haft refrängen på hjärnan sej dess. För att fira att Europa röstade fram rätt låt slänger jag in ett YouTube-klipp med vinnarlåten, ifall ni mot förmodan har missat den. :)


Bortsett från att jag gissade rätt på att Tyskland skulle få en topplacering gick det inte så vidare för mina övriga "topp-låtar", eller mina "botten-låtar" för den delen. Men så kan det gå, det är ju trots allt det ofta otippade resultatet som är lite av charmen med Eurovision. Fast det var väl inte så otippat att Tyskland skulle vinna i år? Eller? Vilket som, grattis Lena och Tyskland. :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    sv: jorå allt är bara bra med mig :) grattis på födelsedagen föresten! ;) hoppas du hare bra.. :) ska du fara hem till AK vid skolavslutningen???

    2010-05-30 | 15:28:31
    Bloggadress: http://fluffsan.blogg.se/
  • linda larsson säger:

    haha, lite fult att jag skulle just lyssna på den genom din blogg o sen börjar den på radion XD

    2010-05-31 | 17:46:46
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: