En helt vanlig blogg!

Det gick inte så bra för mej i kväll

Kategori: Allmänt

Det gick inte så himla bra för mej att gissa i kväll, scrolla ner så får du se mina gissningar (två inlägg). I vanliga fall brukar jag vara ganska duktig på att gissa rätt, men inte i kväll. I kväll blev det rena rama räserbajset av mina gissningar, men jag skakar av mej det och skyller på att dom som röstade Danny & Swingfly direkt till final har usel musiksmak. Jag får helt enkelt nöja mej med att Jenny Silver gick till andra chansen.

Nu zappar jag över till fyran och kollar på Erin Brockovich resten av kvällen.

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Såg du mina gissar när jag TRODDE skulle gå vidare? Allt va klockrent förutom att jag trodde Dilba skulle vidare :P

    2011-02-06 | 00:05:45
    Bloggadress: http://blogg.vk.se/dessblogg

Kommentera inlägget här: