En helt vanlig blogg!

Tänkte bara upplysa er om....

Kategori: Allmänt

...att det inte går särskilt bra för mej att återuppta bloggandet. Ge mej lite inspiration, vad ska jag skriva om?

Och just ja, jag har skaffat en liten valp också. Spike heter han och är en blandning mellan Jämthund och Australian Shepard. En riktigt livlig liten krabat med andra ord. Och bara för att få lite utfyllnad i det här inlägget slänger jag in några bilder på honom, dock är bilderna några veckor gamla så han har blivit lite större. :P

Kommentarer

  • Emma säger:

    Vad kan ha varit inspirationen till hans namn? :P

    2011-07-27 | 06:42:11
  • Sofie säger:

    Åh snutte! Inte du, hunden. ;)

    Jag har gjort så att vissa dagar har ett tema, t.ex på tisdagar rekommenderar jag film, på onsdagar blir det musik och på torsdagar blir det ett humoristiskt klipp. Du som älskar Buffy och Angel kan t.ex på fredagar dela med dig av en favoritscen ur ett avsnitt och förklara varför just den scenen är så jävla bäst. På måndagar kan du berätta om viktiga läxor du har lärt dig i livet, t.ex att man inte ska råka ta salt istället för socker då man bakar för det blir helt kaos.

    2011-07-27 | 10:04:13
    Bloggadress: http://ryuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: