En helt vanlig blogg!

Lissie - Bad Romance (Lady Gaga cover)

Kategori: YouTube

För en stund sen slog det mej att jag inte har lyssnat på Lissie på jättelänge. Jag skäms nästan över mej själv.
Sagt och gjort, jag surfade in på YouTube och började njuta av Lisses musik, bland annat hennes cover av Bad Romance. När jag lyssnade på Bad Romance började jag fundera på hur många covers det egentligen finns av Bad Romance, och alla andra låtar av Lady Gaga. Svaret är väldigt många. Överväldigande många till och med.

I alla fall, här har ni Lisses cover på Bad Romance. Jag vet att den är gammal och att jag förmodligen har delat den på bloggen förut. Men vet ni vad? Det struntar jag fullständigt i för jag gillar den. :)

Kommentarer

  • linda säger:

    sv. jo jag ska bli förskolelärare. ska undervisa för barnen som inte ännu har blivit bitter :P

    2011-09-16 | 18:05:50
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: