En helt vanlig blogg!

Ja, jag ska

Kategori: Allmänt

Ja, jag ska börja blogga igen. Så småningom. När lusten faller på som man så fint brukar säga.

Nu undrar ni trogna läsare (jag ser på statistiken att ni fortfarande tittar in lite då och då, tack för det!) vad som har hänt sedan jag bloggade sist?
Ärligt talat har jag ingen koll på allt som har hänt sedan sist vi "bloggades" (vad tycker ni om mitt nya ord, ska vi skicka det till svenska språkakademin så kanske det kommer med i nästa ordbok?). Inte för att jag lever ett särskilt händelserikt och extremt spännande liv, jag kommer helt enkelt inte ihåg vad som har hänt sedan sist. Mitt minne är ungefär lika välutvecklat som en fiskpinnes luktsinne.

Men en sak som jag kommer ihåg är att det är Melodifestivalen i kväll. Äntligen! Jag har väntat på det ända sedan dagen efter finalen i Eurovision (den är i maj för er obildade). Som ni nog förstår har min inre schlagerbög hunnit bygga upp en hel del abstinens under dom senaste månaderna, som han äntligen kommer få utlopp för i kväll. Underbart om jag får säga det själv.

Så i kväll kommer jag sitta spikad framför tvn klockan 20:00 med mobilen i "röstarhanden" och en Marabou Premium i andra handen. Så om ni inte har ett melodifestivalen-relaterat ärende förbjuder jag er att smsa eller ringa mej i kväll.

Nähäpp, nu är det dags att sluta sitta här och försöka göra lite nytta i stället. Ni missar väl inte Melodifestivalen i kväll? :P

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Jag kommer smsa dig ikväll! MELODIFESTIVALEN-NÖRDAR ÄR VI!!! Wiiiie!

    2012-02-04 | 18:49:44
    Bloggadress: http://dessanpezz.blogg.se/
  • Eva säger:

    Jaaaa...skriv mera...det är så underhållande att läsa =)

    2012-02-20 | 20:23:03
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas

Kommentera inlägget här: