En helt vanlig blogg!

FitnessFighta med mej?

Kategori: Allmänt

Min smått hurtiga syster med tillhörande hurtbulle till sambo ska börja FittnessFighten den 1:a Augusti. Jag är extremt sugen på att hänga på, för som jag skrev i ett tidigare inlägg "..jag lever och frodas", bokstavligt talat. Som det känns just nu så har jag spenderat alltför mycket tid i soffan framför tvn ätandes en massa onyttigt skit. Fy på mej!

Jag var precis inne på hemsidan och tänkte anmäla mej till Augustis omgång av FitnessFighten när jag insåg att jag inte kan vara med den kommande omgången. Bajs!
Det är nämligen så att jag kommer vara nere i Stockholm och förlusta mej med Anna-Karin, Frida och Emma fram till den 4 Augusti. Vi åker ner den 29 Juli och ska spendera vecka i den kungliga huvudstaden, det blir bland annat en sväng på Grönan, lite party också ska vi självklart gå på Pride. Det kommer bli skitskoj. :) 
Det känns lite mycket att missa 4 dagars träning, så därför får jag hoppa över FitnessFighten den här gången. Men som tur är börjar det en ny varje månad, så i September har jag tänkt hoppa på. Någon som känner sej manad att börja FitnessFighta med mej i September?

Surfa in på WorldOfShape och läs mer, eller anmäl dej om du känner dej hurtig.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Kul...fortsätt skriv nu för det är underhållande att läsa ju =)

    2012-08-07 | 22:08:23
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas

Kommentera inlägget här: