En helt vanlig blogg!

Kompis, det går trögt nu!

Kategori: Allmänt

Den här veckan har mitt FittnessFightande gått helt åt h*lvete, om man nu får säga så. Motivationen att träna har varit lika med noll, så jag har inte ens tränat varje dag. Fy på mej!
Och idag jag jag kånkat möbler med kära syster, så nu är i princip hela hennes bohag på plats i hennes nya lya i stora staden Sundsvall. Så idag har jag varken tränat eller ätit ordentligt, vilket är värsta dödssynden enligt FF-bibeln. Där står det klart och tydligt "Du skola icke flytta och slarva med maten på en lördag".Typ..
 
Men nu ska jag inte bara sitta här och gnälla som en gnällig liten tant. Det är bara att ta nya friska tag i morgon och försöka styra upp det hela igen. Jag har ju till och med lärt mej att tycka om Keso, på macka och till mat är det ju riktigt gott. Dock klarar jag inte av att äta det som det är, det spelar ingen roll hur mycket färska bär jag toppar med. Min nya drog är Ryvita-bröd, Keso, avokado och slänga på lite örtsalt. Det är väldigt gott.
 
Jag vet egentligen inte vad jag ville förmedla med det här inlägget. När jag skummar igenom vad jag har skrivit inser jag att inlägget saknar både handling och substans, inte för att mina inlägg brukar vara särskilt intellektuella i vanliga fall.
 
Nu ska jag ta och stänga ner min lilla datormaskin och förbereda lite kvällsfika (Ryvita med Keso och avokado såklart!) innan jag slänger mej i soffan och myser med jyckarna framför Buffy resten av kvällen. :)

Kommentarer

  • Eva säger:

    Men jag gillar skarpt sånt som saknar innehåll och substans eller vad du sa. Ja...håller med dej att det är vansinnigt svårt att komma igång med saker...även om man vet att man mår bra av det...man undrar ju vad det beror på. Får forska i det... Ha det gott =)

    2013-04-14 | 18:15:04
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas

Kommentera inlägget här: