En helt vanlig blogg!

Melodifestivalen 2013 - I kväll smäller det!

Kategori:

I kväll börjar årets omgång av Melodifestivalen, programmet hela Sverige älskar (eller åtminstone har en åsikt om!). Så i kväll är det ingen ide att försöka kontakta mej, undantaget om ni vill disskutera Mello såklart! Då är det helt okej att smsa. :)

Igår kollade jag och Pernilla upp vilka som ställer upp i år och vi konstaterade ganska fort att medelåldern bland årets tävlande är ganska hög. Bla Sylvia Vrethammar och Rikard Wolff. Men nu ska vi inte sitta och döma ut artisterna efter deras ålder, så fördomsfulla och politiskt inkorrekta kan vi ju inte vara. Eller?

Aja, nu ska jag sluta sitta här och ordbajsa och försöka göra lite nytta i stället. Jag tror bestämt att jag har en maskin tvätt att hänga.
Glöm inte att kolla på Mello i kväll då, kl 20:00 på SVT1. :)
 
Över & ut!

Kommentarer

  • Eva säger:

    Jo...fortsätt att ordbajsa...jag gillar att läsa det !!!!!
    Men du vet ju hur jag är...jag sparar att titta på mellot till rätta finalen är...såg förresten att Yohio gick vidare...har ingen aning om hur han låter men det är kul för jag gillar ju det som är annorlunda...och så är han ju från Svall. Kram

    2013-02-03 | 11:12:39
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas
  • mamma säger:

    Huvva!! Sånt pallar man ju inte titta på ens ;-)
    Kram

    2013-02-03 | 11:19:55
  • Eva säger:

    Del2 seglade förbi...jag vill höra dina åsikter om JeanBanan!!! Fortsätt skriv...snälla =)

    2013-02-11 | 20:28:34
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas

Kommentera inlägget här: