En helt vanlig blogg!

Fuktskadad arm

Kategori: Allmänt

Idag har jag skrubbat rent akvarium från alger i några timmar. Och resultatet av det, förutom att akvariumen är "glänsande" rena, är att min arm är lätt fuktskadad. Jag hade russinfingrar ett antal timmar efteråt. Sug på den ni!
Eftersom det är påsk i helgen så är jag långledig ända fram tills på tisdag, dom hade stängt i morgon och på måndag. Lyxigt värre! Vad ska jag sysselsätta mej med under min långa helg?

Nu ska jag i alla fall skärpa mej med uppdateringarna här på bloggen. Det är skamligt att jag har varit så dålig på att uppdatera. Men nu ska det bli ändring på det. Jag ska försöka skriva ett inlägg varje dag, som på den tiden jag var en ganska flitig bloggare.
Nu är det "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show" som gäller för min del. Jag tycker det verkar vara ett genialiskt program. Japaner är ju inte riktigt kloka i huvudet, dom har störda tv-shower. Det är lite synd bara att jag har missat halva programmet.

Kommentarer

  • Yuri säger:

    Om jag suger på dina fingrar lär de ju inte bli mindre fuktskadade :P

    2009-04-11 | 01:26:59
  • Eva säger:

    Hahaha...jag såg åxå den japanska lekshowen...jösses...dom är inte riktigt klok =)

    2009-04-11 | 14:27:39

Kommentera inlägget här: