En helt vanlig blogg!

Dagen så långt

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en rätt så "duktig'" dag. Först följde jag med mamma till banken i Ramsele, hon åkte dit för att hon ska dissa Swedbank och byta till Handelsbanken i Ramsele. Så jag följde med som lite sällskapsdam, eller borde jag säga herre?
När det var klart åkte vi in en sväng till Långsele och shoppade loss på Ica. Ja, så mycket man nu kan shoppa loss på en Ica-butik. Lite mat vart det i alla fall. När vi var på väg ut ur Långsele såg jag något jag aldrig sett förut, det var en liten djuraffär där mitt upp i alltihop! Jag tvingade till och med mamma att vända och fara förbi en gång till för att se att det var sant. Så nyfiken är jag. Visste ni att det fanns en djuraffär där? Jag har då aldrig sett det förut. Det kanske är ett potentiellt "praktikplatsoffer" för mej? Om någon därute i cyberrymden har handlat i den butiken lämna en kommentar med ett omdöme. Jag vill gärna veta lite om butiken innna jag eventuellt söker praktik där.

Nu måste jag sluta skriva här och bege mej mot Hammarstrand. Jag har möte med min jobbcoach runt tre snåret. Önska mej lycka till. Jag ska säga till hon att jag har hittat ett eventuellt "praktikplatsoffer".

Dagens komihåg: ta med Herbalife grejer och lämna till en Herbalife-kund på Ica. CHECK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: