En helt vanlig blogg!

Reklam

Kategori: Allmänt

Nu har jag bra precis kommit hem från skolan, skönt med korta dagar. Har bara haft traktor teori och utrotningshotade arter idag. Eftersom att på engelskan i eftermiddag ska vi jobba hemma, fett med najs! :)

När jag kliver innanför dörren blir Jack lika glad som vanligt, han kommer ut till hallen och viftar på svansen. Sen lägger han sej på rygg och vill bli kliad på magen..fortfarande med svansen viftandes i full fart. Och så ligger han tills jag hälsar på han. Han kan ligga och vara så glad i flera minuter tills jag har hett av mej alla grejer och så. Är det inte gulligt så säg? Appropå hundar, jag har Wilma-abstinens! Jag har inte träffat hon på jätte länge nu, vill träffa mitt älskade lilla yrväder. När hon blir glad viftar hon inte bara på svansen, hon viftar på hela bakroppen hon! Man blir nästan rädd att hon ska vifta bakkroppen ur led ibland. Då kan ni tänka er hur glad hon är. Hehe.
Tur att det är praktik snart så jag får fara hem, då får jag äntligen fara och hämta Wilma. Då kommer det bli ett jävla glädjerus!

Jag har inte så himla mycket att säga till er nu. Förutom att jag har lånat Angel säsong 5 av Emma nu, så det ska jag ta och kolla på om ett litet tag. Men först ska jag ta och kolla igenom reklamen som just damp ner i brevinkastet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: