En helt vanlig blogg!

Ännu kallare

Kategori: Allmänt

Nu är det 23 minus ute. Men jag, Linda och Tomas tog hundarna och trotsade kylan och gick en sväng upp runt kyrkan. Är vi inte duktiga så säg? Jag tycker i alla fall att vi var väldigt duktiga. Men jag ångrade att jag inte använde dubbelkopplet på Wilma och Jack, dom fick ha varsitt nu. Och dom uppför sej faktiskt lite bättre i dubbelkoppel än med varsitt. Dessutom är det lättare att lära dom gå fot med dubbelkopplet, för då har jag båda två på samma sida. Aja, jag får ta det en annan gång.

I kväll ska jag vara duktig och göra en liten budget. Ska sätta mej och skriva och räkna på det nu. Såg att jag hade gjort en sån för förra året också, men den glömde jag bort. Men iår ska jag skriva ut den och ha den med mej på papper till Lycksele. Hoppas jag får till den så att jag får mycket pengar över, då kan jag vara duktig och spara.

Nää, nu kallar mitt "budgeterande" och lite andra saker jag ska göra i kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: