En helt vanlig blogg!

Min dag i punktformat

Kategori: Allmänt

  • Ställde väckaren på 09:00, vaknade 12:30. Typiskt mej. :P
  • Ut med hundarna en sväng, åt lite "frukost" och hängde lite tvätt.
  • Åkte upp till Linda och bakade bullar med hon. Det vart speciella bullar, hon hade ingen kavel. Så vi kavlade med en cola-flaska fylld med varmvatten. Sen kom hon på att hon inte hade något pärlsocker, bullarna ser väldigt nakna ut utan pärlsocker. Dock kom jag på den fantastiska iden att hon kan he på lite florsockerglasyr så att dom ser lite godare ut. Är jag inte smart så säg? :P
  • Åt middag hos Linda, lasagne stog på menyn idag.
  • For ut med hundarna i skogen. Till mitt stora förtret plaskade dom runt i en liten bäck och vart väldigt leriga, men dom hade kul i alla fall.
  • Kom hem och kollade lite på tv, sen duschade jag hundarna. Sist men inte minst tog jag mej en liten dusch också.
  • Gjorde ingenting en liten stund, sen gick jag ut och kvällskissade hundarna. Wilma vart rädd för en soptunna en bit bort, så vi hade lite "soptunne-terapi" också.
  • Nu sitter jag här och gör ett udda inlägg bestående av punkter. Muppigt men sant!
  • Hejdå och gå inte vilse ute i cyberrymden!

Kommentarer

  • Linda larsson säger:

    Haha, ne stackars Wilma då.. rädd för stora stygga soptunnan XD. Vad gjorde henne så rädd för den föresten?

    2009-07-30 | 23:52:04

Kommentera inlägget här: