En helt vanlig blogg!

Sommarfrisk

Kategori: Allmänt

Idag har jag tvättid, eller hade i alla fall, från klockan sju till elva. Sagt och gjort, jag släpade mej ner till tvättstugan i ett zombie-liknande tillstånd och startade två maskiner. När jag hade gjort det så tyckte jag att jag hade varit så duktig att jag förtjänade att halvsova framför tvn tills maskinerna är klara. Jag menar, hur hemskt är det inte att kliva upp sju på en söndag morgon? I alla fall så ställde jag ett alarm på mobilen, slängde mej på sängen och startade tvn. Jag minns inte ens vad det var på tv, så fort somnade jag. Gissa vilken tid jag vaknar? Jo, klockan 10:25 när det är typ en halvtimme kvar av tvättiden. När jag är i behov att tvätta, så sover jag bort hela tvättiden. Lyckat! Då vart jag lite småsur på mej själv. Då var det bara att gå ner till tvättstugan och ta upp all tvätt, så nu hänger det tvätt överallt  lägenheten och doften av sköljmedel gör mej lätt hög. "Sommarfrisk, den bästa doften!"  Gud vad störd jag är, sitter här och säger att jag blir hög på sköljmedel. Jag kanske borde överväga rehab?

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Jag tror att många borde överväga rehab för tillfället...

    2009-06-14 | 13:04:03
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Brukar också bli hög på sköljmedel, det luktar jue så förbannat gott!

    Rehab tillsammans kanske? XD

    2009-06-16 | 09:26:27

Kommentera inlägget här: