En helt vanlig blogg!

Jag klarade det!

Kategori: Allmänt

Det var nära ögat, men jag vann kampen över dammråttorna. Ett tag hade dom ett rejält övertag, men jag vände det till min fördel och attackerade deras militära bas under soffan. Suck on that dammråttor!

Visst är det irriterande när diskhon är full av disk och när man väl har plockat in all disk i diskmaskinen så blir den ändå inte full. Man upptäcker att det får plats några glas till. Det är otroligt irriterande. Jag vill starta maskinen ändå, men mitt miljösamvete säger emot. Snacka om i-lands problem.
Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag tar upp striden med dammråttorna på övervåningen. Jag är rädd för att dom är ännu fientligare än dammråttorna jag just förintat. Önska mej lycka till.

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ditt liv är verkligen tufft Olle! Jag lider med dig.

    2009-11-11 | 17:07:19
  • Anonym säger:

    Haha, jag vet. Jag är en stolt NCIS nörd :) NCIS nörd forever :->....



    Lycka till med förintelsen av dammråttorna föresten :P

    2009-11-11 | 17:51:37
  • Linda :p säger:

    Ojuste om du lyckades att ungå vem NCIS kommentaren var från så kan jag upplysa dig att det var jag Linda ^^

    2009-11-11 | 17:52:41
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: