En helt vanlig blogg!

Why?

Kategori: Allmänt

Jag startade tv, tryckte på DVD:n och matade in Buffy säsong ett, skiva ett och satte mej i soffan och lyssnade till det käcka ledmotivet. Det första avsnittet flöt på bra och jag satt där och mumlade lite repliker för mej själv, jag kan inte rå för att jag är lite nördig. När det var dags att byta avsnitt skuttade jag glatt fram till dvdn för att byta, det finns ingen dosa till Lindas dvd, och började knappa. Till min frustration upptäcker jag att det bara går att bläddra upp och ner. Jag fortsätter knappa frenetiskt och känner frustrationen bubbla. Till slut ger jag upp och känner ett behov av att skrika "nooo" som dom gör i amerikanska skräckfilmer.
Så gick det med mitt försök att kolla på Buffy, jag som kände ett behov att kolla igenom hela serien igen. Men men. Nu har jag en liten fråga till dej kära syster, har du aldrig haft någon dosa till din DVD eller slängdes den bort i flytten?

Nu ska jag förmedla lite kommentarsvar, spännande va?
Mattila, juicen jag köpte innehåller inget tillsatt socker eller konstiga kemikalier (E-ämnen räknar jag som kemikalier). Det enda socker juicen innehåller är det naturliga fruktsockret från apelsinerna, vilket enligt förpackningen är ungefär 9 gram på två liter. :P
Linda, det känns lite muppigt att börja med Herbalife bara för att få en nyttig frukost. Eller går det att bara dricka en shake till frukost plus några nyttiga piller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: