En helt vanlig blogg!

Dags att återuppliva bloggen?

Kategori: Allmänt

Den senaste tiden har bloggen legat i ide. Typ. Mer eller mindre i alla fall, den enda uppdateringen har typ varit en YouTube-video lite då och då.
Ingen intellektuellt stimulerande läsning med andra ord. Fast vänta lite nu, intellektuellt stimulerande läsning har jag aldrig sysslat med. Så ni kan stryka den meningen.

Men seriöst, jag kanske borde ta och ge bloggen en rejäl elchock och återuppliva den. Vad säger ni, elchocka bloggen eller begrava den "six feet under"?

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Men herregud karl! Se till att återuppliva den bums! Jag har ju bara tre läsvärda bloggar, eller två, eller nej: en! Din och Lindas bloggar har ju för fan legat i dvala alldeles för länge!

    2010-12-09 | 15:35:44
    Bloggadress: http://ryuk.blogg.se/
  • linda säger:

    Elchocka den NU :O jag säger som sofie jag har knappt nå läsvärt kvar om även du ska sluta. Så skärp dig människa. Blogga nu så jag får nå att göra istället för att plugga

    2010-12-11 | 02:46:04
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: