En helt vanlig blogg!

Ett litet husmorstips

Kategori: Allmänt

Husmorstips nr. 317
Tappa inte din mobil i hundarnas vattenskål. Den mår
inte bra av det och blir sej aldrig lik igen.



Ja, jag har lyckats tappa min mobil i hundarnas vattenskål. Det visade sej att det inte var någon bra ide att fippla med mobilen och samtidigt bära en välfylld vattenskål i andra handen. Summa summarum, mobilen tog ett svanhopp från ena handen rakt ner i vattenskålen vilket resulterade i att min mobil numer är stendöd.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Är man dum i huvudet så är man.. Jag alltså, inte du! Jag har nämligen sedan du skrev inlägget läst "humortips", men i dag upptäckte jag att det stod "husmorstips." Slår sig för pannan

    2011-07-12 | 10:13:48
    Bloggadress: http://ryuk.blogg.se/
  • Linda säger:

    Duktigt Olof, själv dränkte jag min mobil i en bäck men den överlevde och sedan har jag även spillt ett helt glas vatten på min dator men även den överlevde... snacka om tur man kan ha.



    Föresten, vars har du tagit vägen muppp? vars har uppdateringarna tagit vägen, jag måste ju sysselsätta mig med nånting om dagarna. Förstör inte mitt enda nöje :O :P

    2011-07-17 | 10:27:45
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: