En helt vanlig blogg!

Bloggtorka i regnet

Kategori: Allmänt

Herregud, det är över en månad sedan jag bloggade sist. Det måste vara en av mina absolut längsta bloggtorkor någonsin, typ. Fy på mej.

Vad har hänt sedan jag bloggade sist då?
Inte så mycket faktiskt, ärligt talat tror jag mest att jag har jobbat...och latat mej däremellan. Visst låter jag som en otroligt produktiv människa? Haha. Jag kan lova er att jag inte är särskilt produktiv av mej, jag är mest lat. :P

Vet ni vad jag precis insåg?
Det är lite drygt 2 år, plus minus några dagar, sedan jag tog studenten. Herregud vad tiden går fort, det känns som att det var igår jag, mamma, Linda, moster och My satt i bilen på väg upp till Lycksele, med bagaget fullpackat, för att flytta in mej och mina grejer på elevhemmet.
Nej usch, nu börjar jag att bli lite sentimental här. Jag får nästan lust att skriva ett sentimentalt och tårdrypande inlägg om gymnasietiden i Lycksele. Men om jag gör det kommer jag bara bli ännu mer sentimental, och det går ju verkligen inte för sej.
Eller ska jag skriva ett litet inlägg om Lycksele ändå? Eller ska jag inte? Det är frågan.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Do it...

    2011-06-18 | 18:27:21
  • Sofie säger:

    Jag "skiter" i vad du skriver om, bara du skriver! :D

    2011-06-18 | 22:45:43
    Bloggadress: http://ryuk.blogg.se/
  • Dessan säger:

    Lika bra att du skriver det bara för att sabba bloggtorkan ännu mer :P

    2011-06-18 | 23:20:05
    Bloggadress: http://blogg.vk.se/dessblogg
  • linda säger:

    Holy shit... du bloggar igen.. trodde du avlidit eller nå. blev du uppäten av en snigel? undrar bara, sniglar kan vara ondskefulla you know

    2011-06-23 | 21:58:56
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: