En helt vanlig blogg!

Deja vu á la YouTube

Kategori: YouTube

Ibland är det lite läskigt att surfa på internet, jag menar man kan ju hitta i princip vad som helst! ("...lite läskigt att surfa på internet", hur gammal får den meningen mej inte att verka?)
I alla fall, jag var inne på YouTube och lyssnade på musik för ovanlighetens skull. Och som ni vet brukar YouTube rekomendera låtar, och så var även fallet i dag. När jag kollade igenom vilka låtar dom rekommenderade till mej idag hittade jag en låt vars namn kändes bekant, "Don't you forget about me".
Eftersom jag är så otroligt nyfiken blev jag tvungen att lyssna på den. Så fort jag hörde introt slog det mej, den här låten brukade min syster lyssna på när vi var små. (shit! "när vi var små", nu låter jag ju ännu äldre...)

ERA - Don't You Forget About Me

Kommentarer

  • mamma säger:

    De va ju skoj att du iaf skriver ibland=)

    Kram

    2011-06-20 | 10:38:59

Kommentera inlägget här: