En helt vanlig blogg!

For the first time

Kategori: Allmänt

Idag har jag gymmat för första gången på flera år.

Ja, ni hörde rätt. Jag har gymmat. Helt otroligt, eller hur?
Det var första gången på flera år som jag satte min fot på ett gym, sist jag gymmade var på gympan på gymnasiet. Och det är ju snart två år sen jag tog studenten. Damn, jag börjar bli gammal.

Summa summarum av dagens gymning(är gymning ens ett ord? Om inte har jag precis skapat ett nytt ord): jag & syster har nog den sämsta kondisen man kan ha. Så det så. I övrigt kände jag mej mest malplacerad, ungefär som en bumbibjörn på besök hos Per Moberg. Extremt vilse vill säga. Skämt åsido, det kändes mysko och extremt ovant att vara på ett gym. Dessutom finns det speglar strategiskt uppsatta på väggarna, allt för att man ska kunna se sig själv och inse hur extremt otränad man egentligen är. Ondskefullt.

Men men, det kommer garanterat att kännas bra när man väl fått in en rutin på att gymma några gånger i veckan. Förhoppningsvis. :P

Kommentarer

  • linda säger:

    Nej nej, du har missuppfattat det hela, speglarna är till för alla spännisar som ska spana in sig själva medans dom tränar ;)

    2011-03-11 | 16:30:23
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: