En helt vanlig blogg!

Lite humor så här på morgonkvisten

Kategori: Allmänt

I omklädningsrummet till ett av Stockholms hetaste gym står en rad sportiga killar och byter om när en mobiltelefon ringer och en av killarna svarar med högtalartelefon.

- Ja?

- Hej älskling, det är jag! Är du på gymmet?

- Ja.

- Jag är på köpcentret i Nordstan och har hittat världens vackraste päls! Den kostar 12 000, men är nedsatt från 12 500. Vad tycker du?

- Ta den om du nu är så fäst vid den.

- Åh! Vilken tur, för jag har redan köpt den! Jag kikade in hos bilhandlarn mitt emot och provkörde nya Porsche 911 Carrera S. Och jag tänkte, ska vi slå till?

- Hmm... Ja, varför inte. Men då vill jag ha alla tillägg.

- Självklart älskling! Då ses vi hemma sen. Puss!

Mannen lägger på, vänder sig om och säger:
 "Någon som vet vem som äger den här mobilen?"

Kommentarer

  • mamma säger:

    Haha, förmodligen en kille med något sämre ekonomi nu =)

    2011-11-01 | 19:05:33

Kommentera inlägget här: