En helt vanlig blogg!

When will i learn?

Kategori: Allmänt

Ja, när ska jag lära mej att kliva upp så fort jag vaknar, och sluta att vända på mej och somna om för att vakna 4 timmar senare och vara onödigt seg och trött?

Förmodligen aldrig.
Både igår och idag vaknade jag runt 06:30 och var pigg, men när jag insåg att klockan var så tidigt vände jag på mej i ren tjur och somnade om. "I h*lvete att jag kliver upp så tidigt när det är helg".
Ja, ungefär så tänkte (och tänker) jag varje gång jag tycker att jag vaknar förtidigt, helg eller icke helg. Dumt men sant.
Tänk vad mycket jag hade hunnit med om jag klívit upp klockan 06:30 i morse? Jag hade säkert hunnit att motionera hundarna och spendera alldeles för mycket tid framför Facebook, redan innan klockan 10!

Nej, nu ska jag sluta att sprida min onödiga orddiarré här och göra något matnyttigt i stället. Jag har inte kollat Facebook på flera minuter, katastrofalt! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: