En helt vanlig blogg!

Åh, herregud!

Kategori: Allmänt

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag bestämt mej för att hoppa på FitnessFighten i September, det börjar bli dags att ta sej i kragen gällande träning och kost igen.
Trots att det är flera veckor kvar tills mitt äventyr (läs tortyr) börjar har jag redan börjat få lite panik och "du-kommer-aldrig-att-klara-det"-spöken i huvudet. När jag läser min systers blogg (hon FitnessFightar för fulla muggar just nu. Heja heja!) och inser hur tufft det kan vara att hinna med allt som ska hinnas med känns det som att FittnessFighten borde byta namn till Mission Impossible.
Dock ser all mat väldigt god ut, det verkar vara precis sån mat som jag älskar. Bortsett från att man ska äta typ 100 kilo kvarg på en månad... Men man kan ju alltid modifiera programmet lite granna. :)

Nu ska jag sluta gnälla här och ta en dusch istället. Sen blir det en liten promenad med hundarna innan det är dags att infinna sej på jobbet. :)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Klart du klarar det :-)

    2012-08-10 | 11:14:31
  • Linda säger:

    Sen har jag hittat en lång mellanmålslista nu med massa variation så man slipper kvarg 3 ggr/dag =)

    2012-08-11 | 15:04:21
    Bloggadress: http://summerberry.wordpress.com

Kommentera inlägget här: