En helt vanlig blogg!

Inspirationen som kom och försvann

Kategori: Allmänt

Jag har, som jag tidigare nämnt, stora planer på att joina FitnessFighten när dom drar igång en ny omgång i September. Jag var jättepeppad direkt efter att jag kläckt den brillijanta iden, men allteftersom har inspirationen fasats ur och ersatts av "fy fan vad jobbigt att träna en timme om dagen i en hel jävla månad"-känslor. Så just nu känner jag mej inte alls peppad, det är bara att hoppas att jag hittar den nästintill spårlöst försvunna inspirationen innan anmälningstiden går ut på fredag. Om ni har lite inspiration till övers kan ni väl dela med er av den? Det vore förjävla hyggligt! :)

Idag har jag planerat att storstäda hela lägenheten och röja i alla garderober och skåp. Det är nämligen dags att lägga ut en hel hög med auktioner på Tradera, har hitills lyckats fylla en sån där blå IKEA-påse med kläder jag inte använder/har fått för degig fysik för att komma i längre efter en lat och onyttig sommar. Och mer kommer det att bli när jag är färdig med operation storstädning. Tradera är ett underbart ställe, man kan sälja i príncip vad som helst och vi får inte glömma alla fynd man kan göra. Med fynd menar jag såklart tv-serier och filmer! Nördig som jag är. :)

Dock börjar min inspiration till att städa också att tyna bort. Jag som var så peppad när jag vaknade i morse och tänkte "nu jävlar". Sen flöt dagen på och jag kom aldrig riktigt igång och nu har ju typ halva dagen gått.
Nej, nu ska jag sluta sitta här och skriva om onödiga saker och sparka mej själv i rumpan och försöka göra nån nytta istället!

Som sagt, inspiration mottages varmt. Skicka den som ett rekommenderat brev för att vara säker på att den hamnar rätt. Om du inte orkar gå till Posten och rekommendera ett brev, skicka ett mejl med lite bifogad inspiration. Det funkar lika bra. Typ.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Har ingen aning om de syns att ja svarat på kommentaren på min blogg men iaf skrev ja om tillbringaren att ja tog med den till jobbet för att hämta mjölk i ;)

    2012-08-27 | 19:48:06
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se

Kommentera inlägget här: