En helt vanlig blogg!

Det är faktiskt inte alls särskilt kul längre!

Kategori: Allmänt

Nja, det här med FitnessFighten och att träna en timme om dagen, varje dag är nog inte riktigt min grej. Det är inte alls kul att träna längre, det känns mest som ett tråkigt måste. Men maten är ju jättegod i alla fall, bortsett från all j*vla Kesella som man ska äta. Usch! Jag klarar verkligen inte av att äta det, oavsett hur mycket bär/frukt jag äter till. Om man gör en smoothie av det kan jag tvinga i mej lite grann, men sen tar det emot. Dock har jag hittat ett användningsområde för Kesella: kalla såser! Det blir faktiskt riktigt gott, jag kan rekommendera att göra Tzatsiki på Kesella.

Den sista tiden har jag använt bloggen som en klagomur, men det får ni stå ut med. Nu ska jag lägga ner bloggandet för i dag och försöka sparka mej själv i arslet så att dagens träning blir av någon gång. Önska mej lycka till!

Kommentarer

  • Eva säger:

    Men kan du inte byta ut kesellan mot nåt du gillar istället...jag tror att om man är för hård med sej själv så blir det bara bajs av alltihopa!!! Lycka till =)

    2013-04-18 | 15:47:18
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas

Kommentera inlägget här: