En helt vanlig blogg!

Söndag 24/2-13

Kategori: Allmänt

Då var det söndag, igen. Ibland flyger veckorna bara förbi utan att man riktigt hinner med känns det som. Men det är väl som man brukar säga, tiden går fort när man har roligt. Så med andra ord måste jag verkligen älska mitt jobb (vilket jag självklart gör! :)) eftersom jag har spenderat större delen av veckan där. Idag är jag i alla fall ledig, vilket är ganska skönt faktiskt. Dock har jag lyckats knåpa ihop en ganska lång "to do-list" , så jag har nog i princip hela dagen fylld med sånt som måste göras. Bland annat återvinna, jag förstår inte varför jag jämt sparar så länge med att gå iväg och återvinna. Det är ju inte precis långt, ett par hundra meter bara. Men ibland är man bekväm (läs lat)
 
Igår kväll var det som bekant den sista deltävlingen i Melodifestivalen, nu återstår bara andra chansen innan det är dags för final.
Jag är väl inte 100 % nöjd med resultatet igår, men jag behöver i alla fall inte äta medecin för att sänka blodtrycket (det var väldigt nära för det i förra veckan när dom där Ravioli gubbarna gick till final!) och det är ju skönt.
Ralf Gyllenhammar och Ulrik Munther gick direkt till final, inga konstigheter där. Till andra chansen gick Beherang Miri och Robin Stjernberg (visst heter han så?). Det enda jag blev besviken på igår var att Terese Fredenwall inte gick vidare, jag tycker faktiskt att hon var värd en plats i andra chansen åtminstone.
Sen är jag helt överlycklig att Army Of Lovers åkte ut, dom var ju helt urusel. Jag kommer att drömma mardrömmar om dom flera veckor framöver, särskilt om Alexander Bard. Jag är rädd för han, det har jag varit ända sen jag var liten. Han är skrämmande på något sätt.
 
Nähäpp, nu ska jag sluta skriva här och göra lite nytta. Diskberget kallar på mej, bokstavligen. Disken har stått i flera dagar så nu har den fått eget liv och börjat planera för världsherravälde. Och det kan jag ju inte tillåta!

Kommentarer

  • Eva säger:

    Haha...jag håller med, Alexander Bard ser en aning skrämmande ut!!! Fortsätt och skriv nu...du kan väl skriva om livet på affärn...händer säkert en del roligheter där =)

    2013-02-24 | 14:55:06
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas

Kommentera inlägget här: