En helt vanlig blogg!

Svettiga hundtassar & Tre Apor

Kategori: Allmänt

Jag känner att jag börar få tillbaka lusten att blogga, så nu kommer jag förmodligen att uppdatera i alla fall några gånger i veckan. Förhoppningsvis.

I helgen kommer det inte att bli någon uppdatering för då är jag ute på äventyr. Det är nämligen dags för Lycksele vårmarknad och då har jag och några av mina klasskamrater från gymnasiet som tradition att alltid åka dit och umgås över helgen. Och festa lite grann så klart.
 
Jag har precis packat ner det mesta inför helgens bravader, det sista får jag slänga ner i morgon. Tandborste och sånt där annat krafs som man inte vill vara utan, samt mina systempåsar (varav en innehåller en dunk Tre Apor, därav rubriken.)
 
Hundarna ska få bo på hundhotellet i Sörbygden över helgen, om ni ska åka bort och inte har hundvakt så rekomenderar jag det starkt. Billigt och mycket prisvärt, det ligger lite avsides men det är absolut inte svårt att hitta dit. Mina grabbar tycker att det är väldigt skoj att vara där, det brukar alltid finnas någon/några fina flickor i hundgården bredvid man kan flörta lite med. Haha.
Nu börjar det bli dags att väcka jyckarna och ta en liten kvällspromenad. Jackson ligger i soffan på rygg och snarkar och Spike ligger vid mina fötter och luktar fotsvett. Han får jämt tassvett när han sover, charmig värre.
 
Och med dom orden tar jag och avrundar detta totalt ostrukturerade inlägg och önskar er alla en förbannat trevlig helg. För det vet jag att jag kommer att ha. :)

Kommentarer

  • Eva säger:

    Aaa...Tre Apor...gott =)

    2013-03-02 | 23:36:17
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas
  • mamma säger:

    Klar Spike har tass-svett!!! Du vet ju vilken jyckes reinkarnation han är, hahahaha.
    Kram till dig min son.

    2013-03-06 | 11:34:12
  • Eva säger:

    Jag ska nog ta och virka ihop en "skämskudde" så jag är beredd =)

    2013-03-11 | 18:41:59
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas

Kommentera inlägget här: