En helt vanlig blogg!

Ledig söndag

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig och solen skiner. Härligt värre!
Dessvärre har jag varit ganska lat och oengagerad under den gågna veckan eftersom jag har jobbat mycket och inte haft lust att städa, diska eller sånt där annat som man måste göra. Så jag har en ganska lång att-göra-lista idag och kommer att spendera största delen av dagen inne och städa, men jag ska snart gå ut på en promenad med hundarna och njuta av solskenet innan jag drar igång med alla måsten.
 
I morgon drar FittnesFighten igång! Det känns väldigt roligt men samtidigt extremt jävla jobbigt. Hur ska jag orka träna en timme om dagen? Och hur ska man få tid till det när man jobbar?
Det är nog tur att jag har börjat bli lite morgonpigg, då hinner jag förhoppningsvis träna redan på morgonen innan jag går till jobbet. Så får det bli! Lika bra att ställa alarm redan nu, dom kommande veckorna kommer alltså min väckare att ringa mellan kl 05:00 och 06:00 på morgonen. Fy f*n vad tidigt!

Nu tror jag inte att jag har så mycket mer att förmedla till er läsare, jag skulle mest tala om att jag lever och frodas. :) 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Du måste äta ett mellanmål innan du börjar träna... så gör i ordning det kvällen innan, ät och vänta en liten stund framför tvn innan du drar igång med träningen! Sen dusch och frukost efter det innan du går på jobbet :)

    2013-03-31 | 11:55:48
    Bloggadress: http://summerberry.wordpress.com
  • mamma säger:

    Hugaligen vad duktig du är!!! Men sicken rackare till syrra du har som spolierade din lilla fiffiga träningsplan där på morgonkröken ;-)
    Kram till dig & din syster för att ni är så fina & duktiga. Jag är stolt över er.

    2013-03-31 | 18:11:05
  • Linda säger:

    Men mamma... jag har ju kört FitnessFighten förut så jag vet hur upplägget ser ut ;) Det är viktigt att man gör enligt planen om man ska få resultat =)

    2013-04-01 | 09:05:27
    Bloggadress: http://summerberry.wordpress.com
  • mamma säger:

    Dags för lite uppdatering kanske ???? :-)
    Kram

    2013-04-19 | 14:41:29

Kommentera inlägget här: