En helt vanlig blogg!

Det är en ormbunke av plast på väggen

Kategori: Allmänt

Den ser inte särskilt äkta ut, i fall ni undrade. Nu när ni har fått lite onödig information om hur det ser ut på väggarna här inne i D-mitt så kan jag skriva nåt spännande.
Vi hade prov på Kolmården i dag, dvs det som vi hade på föreläsningarna plus alla papper och kompendier vi fick. Ganska stort med andra ord. Och det var allas våran favorit Lennart som hade gjort provet, det betyder att frågorna är skriva på ett onödigt långt och komplicerat sätt och svaren är långsökta. Hans prov är jobbiga!

I morron far man hem då, tidigt som fan. Jag tror jag ska ta bussen som går klockan kvart i sex. Då kommer jag hem nån gång runt tjugo över två, värsta tidigt! Det drygaste är att ha Jack på bussen, han blir väldigt uttråkad. Men men.. Det är smällar man får ta. Han kommer bli mer än överlycklig när vi kommer hem och får träffa Wilma och Selma. Och jag kommer nog vara lika glad när jag får träffa Wilma, min lilla byracka! Jag undra jag vem som är gladast av mej och Wilma när vi träffas. Det är nog ganska jämnt, fast jag hoppar inte runt som en tok och viftar med hela bakkroppen.
Hon är så charmig :) Fast det är jue Jack också, jag kan jue inte glömma bort byrackan den yngre.

Håltimme,håltimme,håltimme.. Det blir väldigt tråkigt i längden. Vi börjar inte förns 12:40. Jippie, jag var klar med provet nån gång runt tio. Nu är det bara en timme och fyrtio minuter kvar.

Nu ska jag ta och runda av det här lite granna och spara min energi tills i kväll när jag ska packa och städa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: