En helt vanlig blogg!

"Du vet om att du är svensk va? Då kan du säga kyligt."

Kategori: Allmänt

Det här är nog en va mina mest påhittiga rubriker jag nånsin haft. Jag kan jue passa på att förklara den för er som inte fattar, det vill säga alla utom jag själv. Vi hade i alla fall betygsamtal på filmkunskapen nu på morron och när vi går igenom alla inlämningsuppgifter så säger Sanna: "Din sista uppsats var en riktig pling-uppsats!". Och jag säger "Coolt!"
Då kommer hennes komentar "Du vet om att du är svensk va? Då kan du säga kyligt."
Hehe. Så bra humor som jag har börjra jag skratta. Tur att hon har humor :) Jag förklarade i alla fall för hon att coolt är mitt universal svar. Det borde hon jue minnas, på hundkursen skrek jag jue nästan coolt när jag fick mvg. Slutsatsen av det betygpratet är i alla fall att jag fick VG.Jag är riktigt stolt! :)

Nu är det sista dagarna innan det blir jullov, skönt. Riktigt skönt att det nästan inte är några uppgifter/läxor kvar nu. Dom senaste veckorna har man sutte och pluggat hela kvällarna. Nu blir det andra bullar, nu kan jag tillbringa lite tid på kvällarna åt min alldelles egna, fantastiska Sally box. Det är underbart!
Nää, undra om man ska ta och sluta ta upp eran tid med att blogga här.
Ska nog ta och läsa alla bloggar jag brukar läsa.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jag har en coooool son=)))

    kram

    2008-12-15 | 15:07:23
  • Dessan säger:

    Haha, värsta bäst!! XD

    2008-12-15 | 19:47:50
    Bloggadress: http://dezzpezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: