En helt vanlig blogg!

And now you're gone

Kategori: Allmänt

Efter månader av planering och flyttstök så har nu min kära syster styrt kosan mot Norge, bilen var fullpackad med kartonger och Martin var självklart också med i bilen. Det är ju inte så stor mening att flytta till Norge om man lämnar sin norska pojkvän hemma på byn liksom.
Jag hoppas att du får det bra i Norge och att du får jobbet på Furuhage. Folk här på byn kommer förmodligen att ha lite delade meningar om din flytt, dom flesta har nog lite svårt att förså hur du kan flytta så långt från ditt barn. Jag förstår inte hur det "präktiga" folket på byn tänker, hur många karlar är det inte som har flyttat ifrån sina fruar/flickvänner och lämnat dom med barnen? Skit i vad dom tycker och "go for it". Jag tycker att det är starkt gjort att ta steget och lämna det du har Bispgården och flytta till Florö. Vi trogna Bispgårdsbor kommer alltid att finnas kvar här och stötta dej. Jag vet att jag har sagt det en gång tidigare i inlägget, men jag hoppas verkligen att du får det bra i Norge så ses vi när du kommer hem nästa gång. (Glöm inte att säga till några dagar innan du kommer till byn så att vi hinner "ladda hembrännarn", för då ska vi supa Martin under bordet. :) Hehe)

Kommentarer

  • Linda säger:

    haha, tack lillebror! Och ja, självklart ska vi supa han under bordet! Eva & Kent måste också vara med -förbered dom på det ;)

    2009-08-31 | 11:03:35
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: