En helt vanlig blogg!

Blandat tjofs

Kategori: Allmänt

Jag vill börja detta inlägg med att ge en liten eloge till moster eftersom att hon igår vågade hälsa på Wilma för första gången. :)
Igår kväll följde jag med My och moster och kollade på kattungar, My ska skaffa en katt till. Jag är också lite lur på ta en kattunge därifrån, det finns en otingad hona kvar. Dock är inte mamma så överförtjust i iden, men jag ska tjata lite mer på hon så kanske hon ger med sej till slut. Hehe.


Det är den här lilla tjejen som är otingad, tycker inte ni att hon borde få flytta hem hit om några veckor? :)
Hon är grå, vit på nosen (som ni ser) och vita tassar. Hon kanske är lite vit på bröstet också, det minns jag inte. Men hon
är fin i alla fall. :P

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag hörde nog idag att hon tyckte den var sååååå sööööt =))

    2009-08-24 | 18:30:45

Kommentera inlägget här: