En helt vanlig blogg!

Dampa runt i ringen

Kategori: Allmänt

Puuh! Nu har jag kastat ut Jack och Assar i hundgården en sväng, dom kutade runt inne och über-dampade. Och dom ville inte lugna ner sej, eller dom la sej en liten stund. Sen gick Assar och började tugga på Jacks öra hela tiden. Då vart jag less och bestämde mej för att slänga ut dom en stund. Det är mycket bättre att dom busar ute än inne tycker jag, mest eftersom dom är extremt klumpiga båda två.
Nu ska jag snart ta och dammsuga, nackdelen med att ha tre hundar är att man måste dammsuga minst en gång varje dag. Lite långtråkigt, men man vänjer sej. Typ. När dammsugandet är slutfört ska jag ut och promenera med Wilma, ikväll får det bli en sväng ner till Stadsforsen. När jag kommer tillbaks från promenaden får pojkarna komma in från hundgården. Jisses vilken välplanerad eftermiddag/kväll jag har framför mej. Man måste ju sysselsätta sej med något när man är arbetslös.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Haha fan vad trött jag är! Läste "Dumpa runt i ringen" så jag antog att du skulle skriva något om toan eller bajs.. XD

    2009-08-21 | 08:17:07
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: