En helt vanlig blogg!

Brum brum

Kategori: Allmänt

Jag får åka bil hem i morgon! :) Mamma ringde för ett tag sen och sa "Jag tycker inte du ska sätta dej på bussen i morron, det är roligare om du åker med mej och Eva". YEAH! Värsta nice. :)
Tänkte bara meddela er den glada nyheten så att ni ska kunna glädjas åt min lycka. Eller nåt i den stilen.
Min storstädning idag vart inte så stor som jag hade tänkt, men nästan. Jag har dammsugit, dammtorkar och skurat. Så det är väl någorlunda rent i alla fall och relativt undanplockat.
Så i morgon ska jag köpa lite munkar på marknaden, det bästa med marknader är att det finns munkar i överflöd. Jag gillar munkar!
Nej, nu ska jag ta och slita mej från datan.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Imorron ses vi =)

    2009-02-26 | 17:48:16

Kommentera inlägget här: