En helt vanlig blogg!

Halvfärdigt i alla fall

Kategori: Allmänt

Nu har jag packat upp, diskat, dammsugit, vattnat blommorna, äte mat och grejat runt med lite små saker. Jag har till och med betalat lite räkningar, är jag inte duktig så säg. Men nu så är min motivation helt slut...när jag började så hade jag rätt så mycket motivation. Men det fes av helt enkelt. Jag ska fortsätta med resten i morron, då blir det att hänga upp alla hyllor och tavlor. Tjoho! Då ska jag använda min borrmaskin, jag tror aldrig att jag har använt den nåt i Lycksele. Det blir premiär borrning i morgon. Spännande spännande.
Jag har fått vaccinationsintyget på Wilma nu också, äntligen kan jag fara och vaccinera färdigt hon. Nu väntar jag bara på att hennes förra ägare ska få fingrarna ur arslet och skriva på ägarbyte pappret. Jag skickade det till dom i somras men det är fortfarande inte gjort, suck! Och jag mejlade till jordbruksverket för ett tag sen och den enda hund jag står som ägare på är Jack. Så jag måste få tag på deras adress igen och skicka nya ägarbyte papper till dom.
Nu ska jag sluta skriva här och kolla lite på Du är vad du äter. Det är det mest vettiga på tvn just nu, tragiskt men sant.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: