En helt vanlig blogg!

Hyllor på väggarna

Kategori: Allmänt

I går eftermiddag så kom vaktmästaren och borrade alla hål åt mej, äntligen! Han tyckte också att väggarna i dom här husen var väldigt hårda, så det är inte bara jag som tycker så. Jag stog och pekade vart han skulle borra och han borrade, det är väldigt kul att kommendera vad andra ska göra tycker jag. Hehe.
Han borrade lite snett inne i köket, så om man står och kollar på dom hyllorna så ser man att dom är lite sne. Det är sånt man får ta, han var jue snäll och borrade i alla fall. När jag hängde upp hyllorna  i rummet så märker jag att dom fästena är lite sneda. FAN! Jag försökte fixa till dom lite, men inte gick det inte. Så dom hänger inte riktigt perfekt dom heller. Men men, dom hänger där i alla fall. Jag köpte dom trots allt på rea, så det var jue ingen stor utgift. Så jag behöver inte deppa för att jag har slängt ut mycket pengar på dom också är fästena lite defekta.

I morgon är det fredag och det betyder prov i Lennarts kurs, bajs! Vi har prov på individens genetik. Det är precis så tråkigt och invecklat som det låter. Måste läsa igenom allt en sista gång i kväll, hoppas det fastnar något den här gången. Jag fattar verkligen ingenting av det. Suck! Jag har då bestämt mej för att skaffa ett jobb där jag inte behöver hålla på med genetik och sånt där annan liknande skit. Genetik är till för smartskallar som tycker det är intressant att studera vilka anlag som är dominanta och resseciva. Alltså inget för mej! Jag förstår verkligen inte vad det är som är så intressant med att kolla på vilken färg ärtblommorna får om man korsar en vit och en rödblommig. Förstår ni charmen med att läsa om sånt? Bara så ni vet så är det röda anlaget dominant, i fall ni var intresserade av att veta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: