En helt vanlig blogg!

Motivation vs. Inspiration

Kategori: Allmänt

Precis som igår har min motivationa att greja iordning i lägenheten totalt fisit av, nu har jag bestämt mej för att i morron ska jag ta mej i kragen och börja med det i alla fall. I kväll ska jag bara försöka hitta lite inspiration. Nån som har förslag om vart jag ska hänga upp alla saker? Jag tror jag ska hänga upp mina "flygande" hyllor ovanför tvn och jag vet hur jag ska hänga hylorna i köket (det blir som det var förut). Men sen är det totalt stopp i mitt huvud för tillfället. Aja, jag kommer nog att lyckas fixa alla saker som ska fixas här i lägenheten.
Jag har även upptäck att alla mina senaste inlägg har varit korta och inte särskilt välskrivna. Varför det har blivit så vet jag inte riktigt. Jag får ta och skärpa till mej lite granna med bloggandet. Nu kom jag på en till sak jag måste göra. Jag måste ta och skriva ett inlägg på engelskabloggen som vi på Engelska B kursen har, det är skitsvårt att få ihop ett vettigt inlägg på engelska. Särskilt då läraren kollar väldigt mycket på gramatiken, som ni kanske ser så är jag inte så noga med svenska grammatiken här på bloggen. Men det är smällar man får ta ibland.
Också har jag lite bloggdesign problem, det var väl inte särskilt oväntat? Jag vet inte vad jag ska göra för header. Jag skulle ha haft nån bra bild på Wilma och Jack så hade jag kunnat använda dom som header. Vem har sagt att man inte kan ha hundar som header? Om ni har några förslag på hur jag ska designa headern så lämna en kommentar.
Nu ska jag ta och glo på tv och låta datan vila en liten stund.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Jag gillar iaf din blogg och kommer att fortsätta läsa den och du kommer nog på hur du ska göra med bilder...när du kommer hem på sportlovet kan jag ta med mej kameran =)

    Kram

    2009-02-06 | 22:02:42

Kommentera inlägget här: