En helt vanlig blogg!

Praktik panik

Kategori: Allmänt

Nu har min praktik panik satt in på lite mer allvar. Jag har suttit och letat desperat efter någon hundskola eller liknande dom senaste veckorna, men det har varit fullt eller så har dom legat långt nere i södra Sverige. Men nu har jag i alla fall tagit till min absolut sista nödlösning nu. Jag har mejlat till Djurmagazinet i Östersund och Djuraffären på Frösön nu i alla fall, får se vad dom svarar. Värsta desperat jag är va? xD

En annan sak som inte går framåt för mej är bloggdesignen, den har stått still väldigt länge nu. Jag är helt tom på idéer och känner ingen som helst motivation till och fixa det heller. Så ni får stå ut med det här utseendet ett tag till. 
En sak jag kom på nu är att jag har skrivit två inlägg idag och inget av dom har varit särskilt "matnyttigt". Med matnyttigt menar jag intressant och/eller ett sånt där inlägg när jag är engagerad och skriver om något som händer ute i världen. 
Nej, nu ska jag ta och hänge mej till 100 % åt "Herre på täppan". Erik och Mackan är genialiska tycker jag.
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Vill du veta vad som är genialiskt? -BECK! Och om 20 minuter sitter jag bänkad i soffan med te, juice och mackor och bara njuuuuuter. Det är vad jag kallar en bra söndagkväll!

    2009-02-22 | 20:39:52
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Dessan säger:

    varför mailade du? :O det kommer ju ta evigheter innan dom svarar!! du borde ringa!!

    2009-02-22 | 21:35:38
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: