En helt vanlig blogg!

Praktik

Kategori: Allmänt

Jag börjar få panik. Jag måste ha en praktikplats till, men jag hittar inget. Jag letar och letar, men jag hittar inget som verkar kul. Måste skynda mej och hitta något fort som f*n. Om ni har några förslag så skriv en kommentar så kollar jag upp det.
Nu ska jag vara väldigt duktig och jobba på projektarbetet. Jag ska skriva fakta om fiskarna och jag tror jag ska skriva om växterna också bara för att vara extra duktig. Är jag inte duktig så säg?
Som sagt, om ni har några ideer om en praktikplats så lämna en kommentar.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Har du sökt efter nåt hunddagis nånstans? Det låter ju som nåt för dig :)



    2009-02-17 | 19:28:26
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • mamma säger:

    eller varför inte på fiket här hemma på byn?

    nu har du 2 förslag iaf=)

    jag kan ringa henne å fråga, bara jag vet när du ska vara där...du kan ju ringa din mor nå tag om du vill att jag ska höra med henne?

    2009-02-17 | 20:23:05
  • Yuri säger:

    Storuman har säkert en veterinär eller liknande ;)

    2009-02-18 | 20:29:49
  • Eva säger:

    Eller Lutman i Hammarstrand...eller den andra veterinären som finns. Kul att se Buffysnutten =)

    Kram

    2009-02-18 | 21:45:22

Kommentera inlägget här: